Vanliga frågor
1. Hur vet jag om min order har blivit mottagen?
Det skickas alltid ett ordererkännande till den e-post du har uppgivit vid beställningen. Har du inte fått ett mail så har beställningen inte gått igenom eller kan en felaktig e-postadress vara angiven. Kontrollera gärna din skräppost så att mailet inte har hamnat där. Är du osäker så kontakta gärna kundtjänst.
2. Hur gör jag om jag vill komplettera eller ändra min order?
Detta går tyvärr inte att göra själv. Du måste lägga en ny order på de delarna du vill lägga till.
3. Hur gör jag om jag vill avbryta en order som jag lagt?
Kontakta kundtjänst via mail på [email protected] eller kontakta oss sida så snart som möjligt efter att du har betalat, så hjälper vi dig med detta under förutsättning att din order inte är plockad, packad eller skickad ännu. Är den skickad så måste du hämta ut paketet och skicka tillbaka det till oss.
4. Vad händer om jag inte hämtar ut ett paket som jag beställt?
Hämtar du inte ut paketet du beställt debiteras du 500 kr för outlöst paket.
5. Har du en fysisk butik??
Nej, vi har ingen fysisk butik.
6. Vad händer om jag får fel artikel?
Om det finns problem med din beställning – om den är i fel storlek, fel färg, defekt, skadad eller på annat sätt inte exakt vad du ville – berätta bara för oss så ersätter vi de skadade delarna eller byter ut artikeln.
7. Är alla priser på finflicka.se inklusive moms?
Ja.
8. Vad kostar frakten inom Sverige?
Ja, frakt är fri för allt. Vi använder DHL – postnord för frakt och hemleverans.
9. Vilka betalningsmetoder accepterar du?
Du kan säkert betala med Klarna.
10. Jag önskar kompletterande information om en produkt, vart vänder jag mig?
Saknar du information om en produkt får du gärna kontakta vår kundtjänst på [email protected] eller kontakta oss sida så hjälper de dig.
11. Jag hittar inte det jag söker på denna sida hur kontaktar jag er?
Du kan kontakta oss både via mail [email protected] och via kontakta oss sida.